prudutti

Guanti di unicatu in PVC

Guanti di PVC dispunibule sò guanti di plastica dispunibili per polimeru, chì sò i prudutti più veloci in l'industria di i guanti protettivi. U staffu medico è i persunali di l'industria agroalimentaria ricunnoscenu stu pruduttu perchè i guanti di PVC sò comfettenti à purtassi, flessibili à aduprà, ùn cuntenenu micca ingredienti naturali di lattice, è ùn anu micca causatu reazioni allergique.

news3-1

Prucedimentu di fabricazione di u produttu

Inspezione di materie prima → Uso di collar → agitazione → inspeczione → filtrazione → conservazione di spuma → inspeczione → utilizazione in linea → scufundare → stropecina → uscare stereotipo → mulatura plastica → dissipazione termica → Hemming → Pre-release → Demoulding → Vulcanization → Inspezione → Packaging → Storage → Shipping Inspection → Packing and Shipping.

Scopu è applicazione
Elenchi domestici, elettronichi, chimichi, acquatici, vetro, cibo è altre prutezzione di fàbrica, ospedali, ricerca scientifica è altre industrie; largamente usatu in l'installazione di semiconduttori, originali è strumenti elettronici di precisione è l'operazione di utensili metallici appiccicanti, installazione di prodottu di alta tecnulugia è debugging Driver di discu, materiali composti, display LCD, linee di produzione di circuiti, prodotti ottici, laboratori, ospedali, saloni di bellezza è altri campi.

Guanti di unicatu in PVC

Guanti in PVC dispusitivi (3 ritratti)

Luoghi puliti cum'è semiconductori, microelectronica, display LCD è altri oggetti sensittivi statici, ingenieria medica, farmaceutica, biologica, alimentazione è bevanda, etc.

zdf

Caratteristiche di u produttu

1. Cunfortu à purtassi, u vestitu longu ùn pruvucarà micca tensioni di a pelle. Cunduttu à a circulazione di sangue.

2. Ùn cuntene cumposti ammini è altre sustanzi nocive, è raramenti causa allergii.

3. forte resistenza à a trazione, resistenza di punzione, è micca faciule da rompe.

4. Bon sigillatu, u più efficau per impedisce chì a polva da fughje fora.

5. Eccellente resistenza chimica è resistenza à certu pH.

6. Ingredienti senza silicone, cù certe proprietà antistatiche, adattati per i bisogni di pruduzzione di l'industria elettronica.

7. U fondu di i residui chimichi di superficia, u fondu di u cuntenutu di ioni, è u cuntenutu di piccula particella, adattatu per un ambiente strettu di stanza pulita.

Istruzzioni per l'usu

Stu pruduttu ùn hà micca a manu manca è destra, per piacè sceglite guanti adatti per e mio specificazioni di e mani;

Quandu si porta guanti, ùn porta micca anelli nè altri accessori, fate attenzione à i chiodi tagliati;

Stu pruduttu hè limitatu à usu di una sola volta; dopu l'usu, trattà cum'è trattamentu di scarti medichi per prevene i patogeni da contaminà l'ambiente;

Hè pruibitu strettamente l'irradiazione diretta di a luce forte cum'è u sole o i raggi ultravioletti.

Cundizioni è metudi di almacenamiento

Deve esse guardatu in un magazzinu frescu è seccu (a temperatura di l'internu hè sottu à 30 gradi è l'umidità relativa hè preferibile sottu u 80%) nantu à u saccu 200 mm luntanu da a terra

news3-2


Post tempu: Maghju-07-2020