prudutti

Cume si distingue è aduprate u vestitariu d'isolazione è a ropa medica protettiva

news2-1

Chì ghjè a diffarenza è l'usu di vestiti d'isolazione è di vestiti protettivi medichi hè principalmente chì i vestiti di prutezzione medica sò più durable cà i vestiti d'isolazione, cù un livellu di prutezione più elevatu è un megliu rendimentu di prutezione. In più di scuntrà i esigenze di purtata di alta resistenza è alta resistenza à l'usura, i dui sò spessu sferenti à causa di sfarenti scopi di prutezzione è di prutezzione.

Cume si distingue u vestitariu isolante è u vestitu protettivu medico

Eppuru chì a ropa protettiva medica hè megliu cà a ropa d'isolazione, ma u costu hè relativamente altu, dunque per diversi impieghi, l'scelta di u vestitariu protettivu serà diversa. A sfarenza trà e caratteristiche di u vestitariu protettivu medico è di a robba isolante.

Ropa di prutezzione medica

nens2-2

Funzioni è usi di prutezzione

L'abbigliamento protettivu medico hè l'equipazione medica prutetta purtata da u persunale medicale clinicu quandu entra in cuntattu cù pazienti cù e malatie infettive di Classe A o di Classe A. Gli abiti isolanti sò equipaghji protettivi utilizati da u personale medico per evità a contaminazione da u sangue, i fluidi corporei è altre sustanzi infettivi, o per prutege i pazienti da l'infezione.

Indicazioni d'utilizatori sfarenti

Portate una toga:

1. Quandu cuntattate pazienti cù malatie infettive trasmessi da u cuntattu, cum'è pazienti cù malatie infettive, pazienti cù infezione di batterie resistenti à parechje droghe, etc.

2. Isolamentu protettivu di i pazienti, cume diagnosi è trattamentu di i pazienti cun ustione estensiva è di i pazienti cun trasplante d'osse.

3. Quandu u paciente pò esse splashed da sangue, fluidi di u corpu, secrezioni è fecali.

4. L'ingressu à i dipartimenti chjave cum'è UIC, UICU, salari di prutezzione, ecc., Induvendu o micca di vestiti d'isolazione, deve esse basatu nantu à l'usu di u persunale per entra in u cuntattu cù i pazienti, è abbastanza regulamenti interni.

Portate un vestitu di prutezzione medica:

Quandu esse esposti à i malati infettivi purtati da l'aerotransportata è di gocciole, ponu esse splashed da u sangue, i fluidi di u corpu, secrezioni è fece.

Ughjettu sfarente di u vestitariu protettivu

L'abbigliamento protettivu medico hè per impedisce chì u persunale medico sia infettatu. Pertenece à l'isulamentu in una sola manera è hè principalmente destinatu à u persunale medico; è a ropa d'isolazione hè di impedisce chì u persunale medico sia infettatu o contaminatu è per impedisce chì i pazienti sianu infettati.

Vantaghji di i vestiti di prutezzione medica sopra i vestiti d'isolazione

1. U vestitu protettivu medico hè ancu una parte impurtante di l'equipaggiu protettivu medico. U so esigenza di basa hè di bluccà sustanzi nocivi cume i virus è i batteri, in modu di prutege u persunale medico da l'infezzione durante a diagnosi è cura.

2. Abbigliamento protettivu medico deve risponde ancu à i requisiti funzionali normali per l'usu, cun un migliore comfort comfort è sicurità, cum'è una migliore permeabilità à l'umidità, un rendimentu ignifugante è una resistenza à a corrosione di l'alcool.

3. A ropa protettiva medica hà e caratteristiche di a funzione anti-permeazione, una bona transpirabilità, alta resistenza è alta resistenza à a pressione idrostatica. Hè principalmente usatu in ambienti industriali, elettronici, medichi, chimichi è di prevenzione di infezioni batteriali.

Un altru puntu hè ancu diversu. Quelli chì furniscenu ospedali à a dumanda di u statu necessitanu di un "permessu di registrazione medica", dunque tutti i vestiti protettivi medichi anu da esse certificati, è u vestitu d'isulazione hè generalmente adupratu in animali, laboratori, etc. Tutti deve attente à quelli chì ùn anu micca. un certificatu pò solu fà una prova di robba di isolamentu è ùn pò micca furniscela à l'uspidale.


Post tempu: Maghju-07-2020